fbpx

Іноді учасники програм навчання задають питання – а що потрібно зробити, щоб змінити політику комунікацій в компанії. Не скажемо, що ми зробимо вас всемогутніми управлінцями, але спробуйте зробити ці чотири кроки і ви отримаєте вже досить непогані результати:

1. Зробіть акцент на результатах

Щоб привернути увагу топ-менеджерів до необхідності впровадити нову комунікаційну політику озвучте зв’язок між кращими методами ведення переговорів і конкретними бажаними результатами, включаючи короткострокові доходи або підвищену ймовірність пролонгації «довгих» контрактів. Після внесення операційних змін уважно оціните їх вплив і визначте можливості для подальшого поліпшення вміння вести переговори співробітниками.

2. Виявіть вузькі місця в ваших бізнес-процесах

Якщо ваша організація інвестує в навчання навичкам ведення переговорів, вище керівництво повинне знати, чи не заважають поточні операційні процедури співробітникам використовувати отримані знання. Постарайтеся виявити невідповідності між новими знаннями і щоденної практикою.

3. Переймайте передовий досвід

Якщо навчання переговорів не забюджетовано у вашій організації, поділіться з колегами тим, що ви знаєте про методики успішних переговорів, підготовка до зустрічі, створення правильних аргументів для опонента тощо. Ваше пропагування ефективних переговорних навичок повинно мотивувати колег наслідувати приклад кращих практик.

4. Створіть коаліцію

Деякі з ваших колег, ймовірно, так само розчаровані, як і ви, внутрішніми перешкодами на шляху до кращих переговорів. Об’єднаєтеся з одним або декількома співробітниками, щоб організувати більш ефективну систему. Незабаром менеджмент зверне на це увагу і підтримають починання.